Nasza Loteria NaM - pasek na kartach artykułów
2 z 3
Przeglądaj galerię za pomocą strzałek na klawiaturze
Poprzednie
Następne
Przesuń zdjęcie palcem
HENRY to wymagający konsument, ceniący wygodę zarówno w...
fot. Lucyna Nenow / Polska Press

Może jesteś HENRY i nawet o tym nie wiesz? Firmy i handlowcy rozpoczynają prawdziwy bój o nową generację konsumentów. Jak skorzystamy?

HENRY to wymagający konsument, ceniący wygodę zarówno w nabywaniu usług, jak również ich realizacji. Istotna jest także dla nich realizacja marzeń związanych z motoryzacją i elektroniką oraz sportem. Dążąc do spełnienia swoich marzeń i potrzeb chcą, aby były one dostępne jak najszybciej – co podkreślił co drugi uczestnik badania.

Zobacz również

Polska królowa Madrytu. Zdetronizowała Arynę i śrubuje niesamowite rekordy [WIDEO]

Polska królowa Madrytu. Zdetronizowała Arynę i śrubuje niesamowite rekordy [WIDEO]

Sukcesy radomskich Pajęczarek na zawodach w Austrii [ZDJECIA]

Sukcesy radomskich Pajęczarek na zawodach w Austrii [ZDJECIA]

Polecamy

GIS wycofuje produkt dla dzieci. Skażenie śmiertelną bakterią

GIS wycofuje produkt dla dzieci. Skażenie śmiertelną bakterią

Trzymał w domu narkotyki, usłyszał zarzuty

Trzymał w domu narkotyki, usłyszał zarzuty

Przegląd kwietnia w Olsztynku

Przegląd kwietnia w Olsztynku